25 Eylül 2009 Cuma

Vücut Geliştirme Hakkında Bilgi Kaynağı

Vücut Geliştirme Hakkında Bilgi Kaynağı sitesi olan BodyTR yazı yayınlamaya ve yeni yazarlar kazanmaya devam ediyor, son eklenen yazılardan bazıları şunlar:

Squat Hakkında Türkçe en uzun inceleme yazısı:
http://www.bodytr.com/2009/08/comelme-squat-hareketine-bir-bakis.html

ardından gelen 3y kuralı yazısı
http://www.bodytr.com/2009/09/3y-kurali.html

ve yeni çıkan ürünü tanıtan
http://www.bodytr.com/2009/09/optimum-platinum-hydro-whey.html

örnek kelimeler:
vücut geliştirme fitness pilates yoga ağaç budama dal yaprak kuşlar kas gelişimi ve nasıl oluyor da herşey bir arada bulunabiliyor değil mi cumhuriyet mozambik ve diğerleri aslında ne de yalnızız değil mi. söylesene bana zenci eskiden zencilere zenci demek bir aşağılama ifadesi değilken bugün neden böyle algılanır oldu amerikan etisi mi sence de? kafamdaki soru işaretleri ve diğer şeyler neden yazmalıyım şimdi en az beş yüz kelimeyi rakamla da değil yazıyla 500 yani beşyüz eskiden vardı bir onyüzmilyonbaloncuk fruko reklamıydı bu hey gidi hey vak'a mı vaka mı vakıa mı bunlar farklı şeyler. şiirler yazılar hayat memat yemek ya da yememek ne garip şey şu yaşamak. ölmek toprak olmak tabut tabuttakilerde yaşıyorlar mı? bir çok giden oldu pek çok gidenler oldu memnunlar ki yerlerinden dönen yok seferinden hey gidi hey....

bu benim blogum istediğimi yazarım okursun ya da okumazsın işte bu kadar. şimdi söyler misin bana neden sen ve ben farklıyız neden birbirimizi anlamak için kelimelere muhtacız ya da kelimeler anlatmaya yetmez mi herşeyi vay anam vay. senin ve benim ortak noktalarımız ne ya da neden ortak noktalarımız yok ki dünya dediğin ne ki bir top bir küre dönüyor mu evet dönüyor. evren binlerce milyarlarca gezegen ne garip şey değil mi çok büyük sence de öyle mi? bak şimdi nereye bakıyorsun gökyüzüne mi denize mi dağa mı ovaya mı platoya mı nereye söyle bakalım bana.

ben yazarım istersen okursun istemezsen dokursun kilim gibi kilim dokuyanlar azaldı kilimler de azaldı modern dünya bize makina halısı getirdi fakirler halı alıyorlar eskiden bir zenginlik belirtisiydi şimdi zenginliği başka şeyler belirliyo ama evet el dokuması halılar hala kıymetli.

ne diyeyim ki sana ben şimdi kullandığım klavye çat çat çut çıt sesleriyle ve bastığım space tuşunun da ahengiyle vay vay vay. ne de biçim tuşlar o biçim tuşlar bu güreşte kim kimi tuşlar tuşa getirir yani spor dediğin de garip değil mi?

görüşmek üzere sanırım yazdım yeterince imdi bana bir şey söyle ne söylersen söyle ama söyle ya da sus bazen susmak çok şey anlatmaz mı bizlere.

hey hey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder